Sprawozdania finansowe Broś & Broś
Dane bilansowe BROŚ & BROŚ
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 16 809 049,47 | 14 307 556,42 | 12 792 792,43 | 13 300 673,95 | 13 238 437,90 | 14 084 356,70 |
A. Aktywa trwałe | 13 971 544,07 | 12 286 574,79 | 10 650 230,39 | 10 496 829,15 | 10 679 235,70 | 9 962 194,89 |
B. Aktywa obrotowe | 2 837 505,40 | 2 020 981,63 | 2 142 562,04 | 2 803 844,80 | 2 559 202,20 | 4 122 161,81 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 16 809 049,47 | 14 307 556,42 | 12 792 792,43 | 13 300 673,95 | 13 238 437,90 | 14 084 356,70 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 903 689,08 | 3 245 790,12 | 3 123 714,96 | 4 199 081,53 | 4 367 704,23 | 4 257 236,52 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 15 905 360,39 | 11 061 766,30 | 9 669 077,47 | 9 101 592,42 | 8 870 733,67 | 9 827 120,18 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 6 127 567,48 | 1 751 667,41 | 1 734 954,53 | 2 403 107,95 | 2 316 787,04 | 2 210 054,53 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 448 394,73 | 1 292 083,35 | 1 227 490,04 | 1 303 234,21 | 2 205 624,04 | 4 142 640,50 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.