Zarząd firmy BRONISŁAW GLAJCHER ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNO-BIUROWYCH POKOM mgr inż.BRONISŁAW GLAJCHER - BRONISŁAW GLAJCHER, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BRONISŁAW GLAJCHER (CEIDG)
BRONISŁAW GLAJCHER prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BRONISŁAW GLAJCHER ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNO-BIUROWYCH POKOM MGR INŻ.BRONISŁAW GLAJCHER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1992-04-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOLEJOWA 8A, PL-62-006, GRUSZCZYN. Główny zakres działalności BRONISŁAW GLAJCHER to Instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia (PKD główne: 33.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych, naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych, wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych i inne. NIP BRONISŁAW GLAJCHER ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNO-BIUROWYCH POKOM MGR INŻ.BRONISŁAW GLAJCHER: 7820067610. REGON BRONISŁAW GLAJCHER ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNO-BIUROWYCH POKOM MGR INŻ.BRONISŁAW GLAJCHER: 63153724300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BRONISŁAW GLAJCHER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.