Zarząd firmy BROKER MEDYCZNY WIESŁAW STĘPIŃSKI - WIESŁAW STĘPIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-02-28
Działalność gospodarcza WIESŁAW STĘPIŃSKI (CEIDG)
WIESŁAW STĘPIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BROKER MEDYCZNY WIESŁAW STĘPIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-11-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. T. BAIRDA 5438, PL-05-827, GRODZISK MAZOWIECKI. Główny zakres działalności WIESŁAW STĘPIŃSKI to Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych (PKD główne: 62.09.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej, działalność wspomagająca edukację, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP BROKER MEDYCZNY WIESŁAW STĘPIŃSKI: 5291512551. REGON BROKER MEDYCZNY WIESŁAW STĘPIŃSKI: 14032088000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WIESŁAW STĘPIŃSKI
Więcej informacji o BROKER MEDYCZNY WIESŁAW STĘPIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.