Firma Broker B.b. Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Adres | UL. BP. ANTONIEGO LAUBITZA 4, PL-88-100, INOWROCŁAW | |
Województwo | kujawsko-pomorskie | |
Telefon |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | ubezpieczenia-inowroclaw.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych |
Działalność PKD:
Firma BROKER B.B. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ została założona 2015-06-02 i obecnie mieści się przy UL. BP. ANTONIEGO LAUBITZA 4, PL-88-100, INOWROCŁAW. Główna działalność firmy to wspomagające ubezpieczenia. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują kupno i sprzedaż nieruchomości, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, programowanie, rośliny inne niż wieloletnie, transport kolejowy pasażerski, usługi reklamowe, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2023-07-27.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Broker B.b. Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością (REGON 36167213900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.