Firma BRODZKA Agata Brodzka-Kostrzewska
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność pozostała w zakresie public relations i komunikacji |
Numery rachunków bankowych |
PL77 1160 2202 0000 0003 0553 7778
|
Działalność PKD:
Firma BRODZKA AGATA BRODZKA-KOSTRZEWSKA została założona 2016-07-01 i obecnie mieści się przy UL. OGRODOWA 8E31, PL-05-509, JÓZEFOSŁAW. Główna działalność firmy to public relations i komunikacja. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje informacyjne i dystrybucja treści, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, nagrania muzyczne, poligrafia i drukarstwo, pozaszkolne formy edukacji, specjalistyczne projektowanie, twórczość, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami, wspomaganie działalności twórczej, wspomaganie edukacji, wydawanie książek i periodyków, wystawianie przedstawień artystycznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie BRODZKA Agata Brodzka-Kostrzewska (REGON 36466237700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.