Zarząd firmy Bresso Consulting PAULINA HACZYKOWSKA-ROSŁONEK - PAULINA HACZYKOWSKA-ROSŁONEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PAULINA HACZYKOWSKA-ROSŁONEK (CEIDG)
PAULINA HACZYKOWSKA-ROSŁONEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BRESSO CONSULTING PAULINA HACZYKOWSKA-ROSŁONEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-06-06 i ma swoją siedzibę pod adresem JÓZEFA CHEŁMOŃSKIEGO 55, PL-99-400, ŁOWICZ. Główny zakres działalności PAULINA HACZYKOWSKA-ROSŁONEK to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, działalność agencji reklamowych i inne. NIP BRESSO CONSULTING PAULINA HACZYKOWSKA-ROSŁONEK: 1251750265. REGON BRESSO CONSULTING PAULINA HACZYKOWSKA-ROSŁONEK: 52554088500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PAULINA HACZYKOWSKA-ROSŁONEK
Więcej informacji o BRESSO CONSULTING PAULINA HACZYKOWSKA-ROSŁONEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.