Zarząd firmy BRAX-TRANS MATEUSZ MAKULIK-MAREK - MATEUSZ MAKULIK-MAREK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MATEUSZ MAKULIK-MAREK (CEIDG)
MATEUSZ MAKULIK-MAREK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BRAX-TRANS MATEUSZ MAKULIK-MAREK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-10-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZKOLNA 1, PL-47-435, RASZCZYCE. Główny zakres działalności MATEUSZ MAKULIK-MAREK to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa kwiatów i roślin, sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt, działalność agentów zajmujących się sprzedażą drewna i materiałów budowlanych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą płodów rolnych, żywych zwierząt, surowców dla przemysłu tekstylnego i półproduktów i inne. NIP BRAX-TRANS MATEUSZ MAKULIK-MAREK: 9542649670. REGON BRAX-TRANS MATEUSZ MAKULIK-MAREK: 243588031.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MATEUSZ MAKULIK-MAREK
Więcej informacji o BRAX-TRANS MATEUSZ MAKULIK-MAREK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby