| Adres | UL. STANISŁAWA LESZCZYŃSKIEGO 4-25, PL-50-078, WROCŁAW | |
| Województwo | dolnośląskie | |
| Strona internetowa | bravework.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób starszych lub osób z niepełnosprawnościami | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL55 2530 0008 2041 1048 7331 0001
|
Działalność PKD:
Firma BRAVEWORK została założona 2018-11-28 i obecnie mieści się przy UL. STANISŁAWA LESZCZYŃSKIEGO 4-25, PL-50-078, WROCŁAW. Główna działalność firmy to pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób starszych lub osób z niepełnosprawnościami, działalność central (head offices) oraz doradztwo związane z zarządzaniem, działalność w zakresie reklamy, badania rynku i public relations, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-14.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Bravework (REGON 38190152900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w