Zarząd firmy BRANDING TIME PAWEŁ MIKOŁAJEK - PAWEŁ MIKOŁAJEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PAWEŁ MIKOŁAJEK (CEIDG)
PAWEŁ MIKOŁAJEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BRANDING TIME PAWEŁ MIKOŁAJEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TENISOWA 13A1, PL-71-073, SZCZECIN. Główny zakres działalności PAWEŁ MIKOŁAJEK to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, działalność związana z oprogramowaniem, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania i inne. NIP BRANDING TIME PAWEŁ MIKOŁAJEK: 6711789858. REGON BRANDING TIME PAWEŁ MIKOŁAJEK: 321178005.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PAWEŁ MIKOŁAJEK
Więcej informacji o BRANDING TIME PAWEŁ MIKOŁAJEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby