Lista beneficjentów Brandformacja Media Group

Beneficjenci Brandformacja Media Group

Wiek firmy:
Wiek:
10 mies. 23 d.

Wpisy do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych wskazują, że Brandformacja Media Group ma 2 beneficjentów.

Łukasz Marek Maj
Posiada 50.00% udziałów w spółce o łącznej ilości 50 zł
Akcjonariusz prostej spółki akcyjnej
Paulina Maria Swakoń
Posiada 50.00% udziałów w spółce o łącznej ilości 50 zł
Akcjonariusz prostej spółki akcyjnej

Beneficjent to osoba lub podmiot, który otrzymuje korzyści, np. w postaci środków finansowych, dotacji lub innej pomocy, zazwyczaj w wyniku umowy lub programu. Beneficjenci mogą być indywidualnymi osobami, organizacjami, przedsiębiorstwami lub instytucjami publicznymi. W kontekście programów unijnych lub rządowych, beneficjent musi spełniać określone kryteria, aby móc otrzymać wsparcie.

Wykaz beneficjentów

Brandformacja Media Group
Łukasz Marek Maj
50 %
Paulina Maria Swakoń
50 %