Sprawozdania finansowe Brand Strategy

Bilans spółki Brand Strategy

Wiek firmy:
Wiek:
9 l. 8 mies. 30 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł

Dane bilansowe BRAND STRATEGY

ROK
2018
2019
2020
2021
2022
Aktywa razem 188 003,42 274 022,62 607 148,88 1 010 592,65 1 291 862,43
A. Aktywa trwałe 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
B. Aktywa obrotowe 188 003,42 274 022,62 607 148,88 1 010 592,65 1 291 862,43
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
D. Udziały (akcje) własne 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
Pasywa razem 188 003,42 274 022,62 607 148,88 1 010 592,65 1 291 862,43
A. Kapitał (fundusz) własny 91 674,40 208 777,17 401 535,69 769 655,26 1 089 044,85
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 96 329,02 65 245,45 205 613,19 240 937,39 202 817,58
I. Zobowiązania długoterminowe 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
II. Zobowiązania krótkoterminowe 96 329,02 65 245,45 205 613,19 240 937,39 202 817,58
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.