Lista beneficjentów Brand Creators Company

Beneficjenci Brand Creators Company

Wiek firmy:
Wiek:
2 l. 4 mies. 15 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł

Wpisy do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych wskazują, że Brand Creators Company ma 4 beneficjentów.

Dilman Mohammed Abfullah
Posiada 70.00% udziałów w spółce o łącznej ilości 3 500 zł
Wspólnik spółki z o.o.
Tomasz Karol Prosukrowski
Posiada 10.00% udziałów w spółce o łącznej ilości 500 zł
Wspólnik spółki z o.o.
Maciej Szypuliński
Posiada 10.00% udziałów w spółce o łącznej ilości 500 zł
Wspólnik spółki z o.o.
Aram Mohamad Amin
Posiada 10.00% udziałów w spółce o łącznej ilości 500 zł
Wspólnik spółki z o.o.

Beneficjent to osoba lub podmiot, który otrzymuje korzyści, np. w postaci środków finansowych, dotacji lub innej pomocy, zazwyczaj w wyniku umowy lub programu. Beneficjenci mogą być indywidualnymi osobami, organizacjami, przedsiębiorstwami lub instytucjami publicznymi. W kontekście programów unijnych lub rządowych, beneficjent musi spełniać określone kryteria, aby móc otrzymać wsparcie.

Wykaz beneficjentów

Brand Creators Company
Dilman Mohammed Abfullah
70 %
Tomasz Karol Prosukrowski
10 %
Maciej Szypuliński
10 %
Aram Mohamad Amin
10 %