Zarząd firmy Br Projekt - Szarowicz Beata, prezes zarządu
Szarowicz Beata jest w zarządzie KRS BR PROJEKT
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Szarowicz Beata jest również w zarządzie BR PROJEKT, która została założona 2023-03-08 i ma siedzibę przy UL. WINCENTEGO POLA 18, PL-35-021, RZESZÓW. KRS BR PROJEKT zajmuje się pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność związana z programowaniem, doradztwem w zakresie informatyki i działalności powiązane, działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne i inne. NIP BR PROJEKT: 8133894880. REGON BR PROJEKT: 524674626.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Szarowicz Beata
Pozostali członkowie zarządu
Radosław Kozłowski | członek zarządu |
Więcej informacji o BR PROJEKT
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby