Zarząd firmy BP SERVICE CENTER Roman Grabowski - Roman Grabowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Roman Grabowski (CEIDG)
Roman Grabowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BP SERVICE CENTER ROMAN GRABOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-05-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SŁOWIAŃSKA 16, PL-75-900, KOSZALIN. Główny zakres działalności Roman Grabowski to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw i inne. NIP BP SERVICE CENTER ROMAN GRABOWSKI: 6692244393. REGON BP SERVICE CENTER ROMAN GRABOWSKI: 52180533500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Roman Grabowski
Więcej informacji o BP SERVICE CENTER ROMAN GRABOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Co z Alior Bankiem po reorganizacji grupy PZU? Sytuacja powoli się klaruje
Los Aliora w grupie PZU nie jest przesądzony, ale przeważają oczekiwania, że Alior Bank pozostanie w strukturach grupy – ocenia Cezary Stypułkowski, prezes Pekao.
Cztery trendy, które redefiniują polski handel z Chinami
Kupujemy coraz mniej paneli słonecznych z Chin, a coraz więcej robotów. Coraz mniej leków, a coraz więcej aut spalinowych. Co z tego wszystkiego wynika?
Arctic Paper łapie oddech, choć na rynku wciąż jest źle. Szykuje rewizję strategii
Po słabym pierwszym półroczu producent papieru i celulozy poprawił rentowność, co docenili inwestorzy giełdowi. Prezes Michał Jarczyński wyjaśnia, jak udało się tego dokonać i zwiększyć produkcję