Zarząd firmy BOŻENA KOŁECKA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE RAD - BOŻENA KOŁECKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BOŻENA KOŁECKA (CEIDG)
BOŻENA KOŁECKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BOŻENA KOŁECKA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE RAD, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-07-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BRACI GIERYMSKICH 35, PL-76-200, SŁUPSK. Główny zakres działalności BOŻENA KOŁECKA to Produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania (PKD główne: 16.29.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe drukowanie, produkcja zegarków i zegarów, produkcja gier i zabawek, produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP BOŻENA KOŁECKA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE RAD: 7421520025. REGON BOŻENA KOŁECKA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE RAD: 519633427.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BOŻENA KOŁECKA
Więcej informacji o BOŻENA KOŁECKA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE RAD
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby