Firma BOUTIQUE PIERROT ARCHITEKTURA WNĘTRZ ANNA OLSZEWSKA
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach | ||
Działalność PKD:
Firma BOUTIQUE PIERROT ARCHITEKTURA WNĘTRZ ANNA OLSZEWSKA została założona 2015-01-01 i obecnie mieści się przy AL. WIELKOPOLSKA 27, PL-60-603, POZNAŃ. Główna działalność firmy to sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, produkcja mebli biurowych i sklepowych, produkcja mebli kuchennych, produkcja pozostałych mebli, zakładanie stolarki budowlanej i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie BOUTIQUE PIERROT ARCHITEKTURA WNĘTRZ ANNA OLSZEWSKA (REGON 63415700900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Private debt budzi strach na Wall Street. W Polsce rynek raczkuje
Po upadkach First Brands i Tricolors na Wall Street zaczęły pojawiać się głosy o nadchodzącym kryzysie finansowym, u którego źródła leży rynek długu prywatnego. Polscy eksperci nie obawiają się
Gabriel Zucman: gospodarcza słabość Europy to mit
Znany francuski ekonomista Gabriel Zucman stawia tezę, że przekonanie, iż gospodarka Unii Europejskiej pozostaje w tyle wobec USA jest nieprawdziwe. Wystarczy przyjąć bardziej adekwatne parametry
Partnerzy dla hodowców
Spółka z Kolna udowadnia, że nawet do tak tradycyjnej branży, jak żywienie zwierząt gospodarskich, można wprowadzić nową jakość – zarówno produktów, jak i obsługi hodowców.