Zarząd firmy BOUTIQUE APARTMENTS BEATA PROŃCZUK - BEATA PROŃCZUK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BEATA PROŃCZUK (CEIDG)
BEATA PROŃCZUK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BOUTIQUE APARTMENTS BEATA PROŃCZUK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem KIEDACZA 12C, PL-02-776, WARSZAWA. Główny zakres działalności BEATA PROŃCZUK to Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania (PKD główne: 55.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura i inne. NIP BOUTIQUE APARTMENTS BEATA PROŃCZUK: 5211893227. REGON BOUTIQUE APARTMENTS BEATA PROŃCZUK: 14203283700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BEATA PROŃCZUK
Więcej informacji o BOUTIQUE APARTMENTS BEATA PROŃCZUK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych