Firma BOUTIQUE APARTMENTS BEATA PROŃCZUK
Działalność PKD:
Firma BOUTIQUE APARTMENTS BEATA PROŃCZUK została założona 2009-10-01 i obecnie mieści się przy KIEDACZA 12C, PL-02-776, WARSZAWA. Główna działalność firmy to obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agencje inkasa i biura kredytowe, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, fotografia, kupno i sprzedaż nieruchomości, organizacja targów, wystaw i kongresów, piloci i przewodnicy turystyczni, pozostała działalność profesjonalna, specjalistyczne projektowanie, sprzątanie obiektów, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi reklamowe, usługi związane z rynkiem nieruchomości, utrzymanie porządku w budynkach, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem innych maszyn i urządzeń, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego, zagospodarowanie terenów zieleni. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie BOUTIQUE APARTMENTS BEATA PROŃCZUK (REGON 14203283700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
AI rozgrzała rynek energii. Eksperci: to może się źle skończyć
Euforia wokół sztucznej inteligencji, która w ostatnich latach wywindowała indeks S&P 500 na rekordowe poziomy, odmienia charakter sektora użyteczności publicznej. Spółki energetyczne, dotychczas
Elektrotim rozwija się energetycznie i obronnie. Szykuje nową strategię
Elektrotim, notowany na GPW wykonawca infrastruktury elektroenergetycznej i systemów bezpieczeństwa, ma rekordowy portfel zamówień. Spółka szykuje się do przedstawienia strategii na lata 2026–30.
Ćwierć wieku Fotki. "Paradoks serwisu randkowego polega na tym, że najlepszym scenariuszem jest… utrata klienta”
W 2001 r. Fotka.pl była jednym z pierwszych polskich serwisów społecznościowych. Teraz, jako portal randkowy, stawia na prosty model subskrypcyjny i rozwój funkcji opartych na sztucznej inteligencji.