Firma Bombay Bazaar Ashish Hinduja
| Adres | UL. AL. KRAKOWSKA 61A, PL-05-090, SĘKOCIN NOWY | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | sattva.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL03 1090 1694 0000 0001 2030 5813
PL11 1090 1694 0000 0001 2201 0929
PL14 1090 1694 0000 0001 2114 1173
PL37 1090 1694 0000 0001 3015 3611 |
Działalność PKD:
Firma BOMBAY BAZAAR ASHISH HINDUJA została założona 2013-01-01 i obecnie mieści się przy UL. AL. KRAKOWSKA 61A, PL-05-090, SĘKOCIN NOWY. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, sprzedaż żywności i napojów w sklepach. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Bombay Bazaar Ashish Hinduja (REGON 14644045000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Co z Alior Bankiem po reorganizacji grupy PZU? Sytuacja powoli się klaruje
Los Aliora w grupie PZU nie jest przesądzony, ale przeważają oczekiwania, że Alior Bank pozostanie w strukturach grupy – ocenia Cezary Stypułkowski, prezes Pekao.
Cztery trendy, które redefiniują polski handel z Chinami
Kupujemy coraz mniej paneli słonecznych z Chin, a coraz więcej robotów. Coraz mniej leków, a coraz więcej aut spalinowych. Co z tego wszystkiego wynika?
Arctic Paper łapie oddech, choć na rynku wciąż jest źle. Szykuje rewizję strategii
Po słabym pierwszym półroczu producent papieru i celulozy poprawił rentowność, co docenili inwestorzy giełdowi. Prezes Michał Jarczyński wyjaśnia, jak udało się tego dokonać i zwiększyć produkcję
