Zarząd firmy BOLESŁAW TERLIKOWSKI P.H.U. BOLEK - BOLESŁAW TERLIKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BOLESŁAW TERLIKOWSKI (CEIDG)
BOLESŁAW TERLIKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BOLESŁAW TERLIKOWSKI P.H.U. BOLEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-04-06 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PAŁACOWA 25, PL-34-113, PASZKÓWKA. Główny zakres działalności BOLESŁAW TERLIKOWSKI to Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach (PKD główne: 47.89.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, naprawa i konserwacja sprzętu (tele)komunikacyjnego i inne. NIP BOLESŁAW TERLIKOWSKI P.H.U. BOLEK: 5512283647. REGON BOLESŁAW TERLIKOWSKI P.H.U. BOLEK: 35681976700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BOLESŁAW TERLIKOWSKI
Więcej informacji o BOLESŁAW TERLIKOWSKI P.H.U. BOLEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych