Zarząd firmy BOGUSŁAWA WIEWIÓROWSKA-PARADOWSKA Bogusława Wiewiórowska-Paradowska Dom Wydawniczy MEDIUM - BOGUSŁAWA WIEWIÓROWSKA-PARADOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BOGUSŁAWA WIEWIÓROWSKA-PARADOWSKA (CEIDG)
BOGUSŁAWA WIEWIÓROWSKA-PARADOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BOGUSŁAWA WIEWIÓROWSKA-PARADOWSKA BOGUSŁAWA WIEWIÓROWSKA-PARADOWSKA DOM WYDAWNICZY MEDIUM, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-04-04 i ma swoją siedzibę pod adresem LEBIODOWA 27C 27C, PL-04-674, WARSZAWA. Główny zakres działalności BOGUSŁAWA WIEWIÓROWSKA-PARADOWSKA to Działalność portali internetowych (PKD główne: 63.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, działalność fotograficzna, badanie rynku i opinii publicznej i inne. NIP BOGUSŁAWA WIEWIÓROWSKA-PARADOWSKA BOGUSŁAWA WIEWIÓROWSKA-PARADOWSKA DOM WYDAWNICZY MEDIUM: 9520006634. REGON BOGUSŁAWA WIEWIÓROWSKA-PARADOWSKA BOGUSŁAWA WIEWIÓROWSKA-PARADOWSKA DOM WYDAWNICZY MEDIUM: 01095709000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BOGUSŁAWA WIEWIÓROWSKA-PARADOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.