Zarząd firmy BOGUSŁAW ADAMOWICZ AUTOTURYSTYKA - BOGUSŁAW ADAMOWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BOGUSŁAW ADAMOWICZ (CEIDG)
BOGUSŁAW ADAMOWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BOGUSŁAW ADAMOWICZ AUTOTURYSTYKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-11-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ELJASZA WALEREGO RADZIKOWSKIEGO 77A19, PL-31-315, KRAKÓW. Główny zakres działalności BOGUSŁAW ADAMOWICZ to Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany (PKD główne: 49.39.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP BOGUSŁAW ADAMOWICZ AUTOTURYSTYKA: 6761402376. REGON BOGUSŁAW ADAMOWICZ AUTOTURYSTYKA: 35635874000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BOGUSŁAW ADAMOWICZ
            
                    Więcej informacji o BOGUSŁAW ADAMOWICZ AUTOTURYSTYKA
        
            Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
            
                            Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
                    
        
    Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości 
                    BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
 
                    Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
 
                    Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych
