Zarząd firmy BODYWORK CENTER AGNIESZKA RYBAK - AGNIESZKA RYBAK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-03-01
Działalność gospodarcza AGNIESZKA RYBAK (CEIDG)
AGNIESZKA RYBAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BODYWORK CENTER AGNIESZKA RYBAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-06-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STANISŁAWA MAŁACHOWSKIEGO 42, PL-50-074, WROCŁAW. Główny zakres działalności AGNIESZKA RYBAK to Pozostałe formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych (PKD główne: 85.51.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe formy edukacji artystycznej, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób starszych lub osób z niepełnosprawnościami, pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność twórcza i inne. NIP BODYWORK CENTER AGNIESZKA RYBAK: 8971280242. REGON BODYWORK CENTER AGNIESZKA RYBAK: 932709429.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA RYBAK
Więcej informacji o BODYWORK CENTER AGNIESZKA RYBAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio