Zarząd firmy BOBATH BOBAS FIZJOTERAPIA DZIECI Małgorzata Marciniak - Małgorzata Marciniak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Małgorzata Marciniak (CEIDG)
Małgorzata Marciniak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BOBATH BOBAS FIZJOTERAPIA DZIECI MAŁGORZATA MARCINIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-09-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA KEPLERA 4E7, PL-60-158, POZNAŃ. Główny zakres działalności Małgorzata Marciniak to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, wydawanie książek, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność wspomagająca edukację i inne. NIP BOBATH BOBAS FIZJOTERAPIA DZIECI MAŁGORZATA MARCINIAK: 6681884522. REGON BOBATH BOBAS FIZJOTERAPIA DZIECI MAŁGORZATA MARCINIAK: 302487534.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małgorzata Marciniak
Więcej informacji o BOBATH BOBAS FIZJOTERAPIA DZIECI MAŁGORZATA MARCINIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.