Firma Bms Heavy Cranes Poland
Adres | UL. MAŁOROLNYCH 26B, PL-66-400, GORZÓW WIELKOPOLSKI | |
Województwo | lubuskie | |
![]() |
||
Strona internetowa | bmskran.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane |
Numery rachunków bankowych |
PL74 1440 1101 0000 0000 1197 4996
PL55 1020 1026 0000 1502 0262 9269 |
Działalność PKD:
Firma BMS HEAVY CRANES POLAND została założona 2010-08-06 i obecnie mieści się przy UL. MAŁOROLNYCH 26B, PL-66-400, GORZÓW WIELKOPOLSKI. Główna działalność firmy to specjalistyczne roboty budowlane. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, magazynowanie paliw gazowych, naprawa pojazdów samochodowych, roboty budowlane dróg i autostrad, rozbiórka i przygotowanie terenu, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, transport drogowy towarów i przeprowadzki, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-27.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Bms Heavy Cranes Poland (REGON 32088336800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestorzy nie postawili milionów na Gadu-Gadu
Spółka Fintecom, chcąca stworzyć superaplikację na bazie komunikatora, zdobyła tylko 10 proc. kapitału, o który poprosiła inwestorów. Nie składa jednak broni.

Lotnisko Olsztyn-Mazury ma plan na dodatkowe dochody i rozwój
Władze portu w Szymanach szukają sposobu na wyjście z finansowego dołka. Światełkiem w tunelu są projekty podwójnego zastosowania.

Resort infrastruktury wie, jak przekierować militarne fundusze na kolej
Wiceminister Piotr Malepszak proponuje, by specjalna spółka BGK dokapitalizowała PKP Polskie Linie Kolejowe. Alternatywą jest przelew do Funduszu Kolejowego.