Zarząd firmy BMMC-II BARBARA MIREWICZ-CZUMACZENKO - BARBARA MIREWICZ-CZUMACZENKO, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BARBARA MIREWICZ-CZUMACZENKO (CEIDG)
BARBARA MIREWICZ-CZUMACZENKO prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BMMC-II BARBARA MIREWICZ-CZUMACZENKO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-08-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PREZYDENTA GABRIELA NARUTOWICZA 1615, PL-90-135, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności BARBARA MIREWICZ-CZUMACZENKO to Artystyczna i literacka działalność twórcza (PKD główne: 90.03.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostała działalność wydawnicza, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania i inne. NIP BMMC-II BARBARA MIREWICZ-CZUMACZENKO: 7272203815. REGON BMMC-II BARBARA MIREWICZ-CZUMACZENKO: 10044271700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BARBARA MIREWICZ-CZUMACZENKO
Więcej informacji o BMMC-II BARBARA MIREWICZ-CZUMACZENKO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych