Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostała działalność w zakresie telekomunikacji przewodowej, bezprzewodowej i satelitarnej |
Numery rachunków bankowych |
PL23 1050 1504 1000 0090 7715 7809
PL53 8980 0009 2023 0072 7082 0001 |
Działalność PKD:
Firma BLUMEDIA PIOTR STRZAŁA została założona 2010-11-22 i obecnie mieści się przy GEN. SIKORSKIEGO 81, PL-98-432, ŁUBNICE. Główna działalność firmy to telekomunikacja przewodowa. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fotografia, roboty budowlane rurociągów i linii energetycznych, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, rozbiórka i przygotowanie terenu, specjalistyczne projektowanie, specjalistyczne roboty budowlane, sprzątanie obiektów, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, usługi związane z filmami i nagraniami, zagospodarowanie terenów zieleni. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie BLUMEDIA PIOTR STRZAŁA (REGON 10099107400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony, premier zwołuje rząd
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.