Zarząd firmy BLUEBERRY CONSULTING TOMASZ SIKORA - TOMASZ SIKORA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-01-01
Działalność gospodarcza TOMASZ SIKORA (CEIDG)
TOMASZ SIKORA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BLUEBERRY CONSULTING TOMASZ SIKORA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-11-15 i ma swoją siedzibę pod adresem ULICA CENTRALNA 122, PL-32-091, PIELGRZYMOWICE. Główny zakres działalności TOMASZ SIKORA to Działalność związana z oprogramowaniem (PKD główne: 62.01.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność wydawnicza w zakresie gier komputerowych, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność i inne. NIP BLUEBERRY CONSULTING TOMASZ SIKORA: 5482461161. REGON BLUEBERRY CONSULTING TOMASZ SIKORA: 384920378.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ SIKORA
Więcej informacji o BLUEBERRY CONSULTING TOMASZ SIKORA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby