Zarząd firmy Blue Logic Krzysztof Adamczyk - Krzysztof Adamczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Krzysztof Adamczyk (CEIDG)
Krzysztof Adamczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BLUE LOGIC KRZYSZTOF ADAMCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-05-09 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NORWIDA 2732, PL-13-200, DZIAŁDOWO. Główny zakres działalności Krzysztof Adamczyk to Działalność związana z oprogramowaniem (PKD główne: 62.01.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP BLUE LOGIC KRZYSZTOF ADAMCZYK: 8671965326. REGON BLUE LOGIC KRZYSZTOF ADAMCZYK: 146659616.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krzysztof Adamczyk
Więcej informacji o BLUE LOGIC KRZYSZTOF ADAMCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby