Zarząd firmy Blue Line Exchange - Sikam Kontchupe Defosso Yannick Dior, prezes zarządu
Sikam Kontchupe Defosso Yannick Dior jest w zarządzie KRS BLUE LINE EXCHANGE
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Sikam Kontchupe Defosso Yannick Dior jest również w zarządzie BLUE LINE EXCHANGE, która została założona 2024-11-22 i ma siedzibę przy UL. HOŻA 86-210, PL-00-682, WARSZAWA. KRS BLUE LINE EXCHANGE zajmuje się działalność maklerska związana z rynkiem papierów wartościowych i towarów giełdowych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność związana z programowaniem, doradztwem w zakresie informatyki i działalności powiązane, działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, pozostałe pośrednictwo pieniężne, pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych i inne. NIP BLUE LINE EXCHANGE: 7011233881. REGON BLUE LINE EXCHANGE: 54024245200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Sikam Kontchupe Defosso Yannick Dior
Więcej informacji o BLUE LINE EXCHANGE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.