Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane |
Numery rachunków bankowych |
PL98 1140 2004 0000 3102 7505 9316
|
Działalność PKD:
Firma BLUE BOOST KINGA GROMALA została założona 2014-03-12 i obecnie mieści się przy UL. MICHAŁA PACA 4321, PL-04-376, WARSZAWA. Główna działalność firmy to pozaszkolne formy edukacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, badanie rynku i opinii publicznej, biblioteki, archiwa, muzea i kultura, doradztwo związane z zarządzaniem, fotografia, gry i zakłady, kupno i sprzedaż nieruchomości, organizacja targów, wystaw i kongresów, poligrafia i drukarstwo, przetwarzanie danych i hostingowe, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem, usługi związane z rozrywką i rekreacją, usługi związane z rynkiem nieruchomości, usługi związane ze sportem, wspomaganie edukacji, wydawanie książek i periodyków, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie BLUE BOOST KINGA GROMALA (REGON 14712214300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.