Sprawozdania finansowe Bloom Marketing

Bilans spółki Bloom Marketing

Wiek firmy:
Wiek:
3 l. 6 mies. 15 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł

Dane bilansowe BLOOM MARKETING

ROK
2022
2023
Aktywa razem 267 762,08 253 288,23
A. Aktywa trwałe 0,00 1 787,81
B. Aktywa obrotowe 267 762,08 251 500,42
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 0,00 0,00
D. Udziały (akcje) własne 0,00 0,00
Pasywa razem 267 762,08 253 288,23
A. Kapitał (fundusz) własny 148 288,41 222 418,74
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 119 473,67 30 869,49
I. Zobowiązania długoterminowe 0,00 0,00
II. Zobowiązania krótkoterminowe 119 473,67 30 869,49
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.