Firma Blite Fund
Adres | UL. KOLETEK 12-11A, PL-31-069, KRAKÓW | |
Województwo | małopolskie | |
Adres e-mail |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | blitefund.com |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność związana z zarządzaniem funduszami |
Numery rachunków bankowych |
PL17 2490 0005 0000 4530 1086 7947
PL74 2490 0005 0000 4600 4308 5427
PL84 2490 0005 0000 4600 6983 4161
|
Działalność PKD:
Firma BLITE FUND została założona 2016-06-14 i obecnie mieści się przy UL. KOLETEK 12-11A, PL-31-069, KRAKÓW. Główna działalność firmy to zarządzanie funduszami. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agenci i organizatorzy turystyki, meble, organizacja targów, wystaw i kongresów, przetwarzanie danych i hostingowe, specjalistyczne projektowanie, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z rynkiem nieruchomości. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-24.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Blite Fund (REGON 36471014200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.