Zarząd firmy Blind Media - Jarosław Matuła - JAROSŁAW MATUŁA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JAROSŁAW MATUŁA (CEIDG)
JAROSŁAW MATUŁA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BLIND MEDIA - JAROSŁAW MATUŁA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. IGNACEGO SOLARZA 839, PL-35-118, RZESZÓW. Główny zakres działalności JAROSŁAW MATUŁA to Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 74.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet). NIP BLIND MEDIA - JAROSŁAW MATUŁA: 8133220785. REGON BLIND MEDIA - JAROSŁAW MATUŁA: 18013272700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JAROSŁAW MATUŁA
Więcej informacji o BLIND MEDIA - JAROSŁAW MATUŁA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.