Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych |
Numery rachunków bankowych |
PL17 1050 1025 1000 0092 1771 3164
|
Patenty | 1 aktywny patent Więcej › |
Działalność PKD:
Firma BŁAŻEJ KAFARSKI GŁOŚNO została założona 2015-10-15 i obecnie mieści się przy UL. STĘPIŃSKA 22/30114, PL-00-739, WARSZAWA. Główna działalność firmy to nagrania muzyczne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania i analizy techniczne, badanie rynku i opinii publicznej, fotografia, nadawanie programów radiofonicznych, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, różny usługi indywidualne, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, tłumaczenia, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Błażej Kafarski GŁOŚNO (REGON 93291369600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.