Zarząd firmy Blackvest Security Tomasz Mikołajczyk - Tomasz Mikołajczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Tomasz Mikołajczyk (CEIDG)
Tomasz Mikołajczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BLACKVEST SECURITY TOMASZ MIKOŁAJCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2025-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KATOWICKA 2527, PL-61-131, POZNAŃ. Główny zakres działalności Tomasz Mikołajczyk to Działalność detektywistyczna i działalność ochroniarska w zakresie ochrony osobistej (PKD główne: 80.01.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność ochroniarska, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach, niespecjalistyczne sprzątanie budynków, pozostałe sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała działalność związana ze sprzątaniem, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP BLACKVEST SECURITY TOMASZ MIKOŁAJCZYK: 7822947404. REGON BLACKVEST SECURITY TOMASZ MIKOŁAJCZYK: 540085260.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tomasz Mikołajczyk
Więcej informacji o BLACKVEST SECURITY TOMASZ MIKOŁAJCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby