Zarząd firmy Black Rose Aleksandra Różalska - Aleksandra Różalska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-01-01
Działalność gospodarcza Aleksandra Różalska (CEIDG)
Aleksandra Różalska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BLACK ROSE ALEKSANDRA RÓŻALSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WITOLDA 2, PL-26-600, RADOM. Główny zakres działalności Aleksandra Różalska to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałej odzieży wierzchniej, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP BLACK ROSE ALEKSANDRA RÓŻALSKA: 7962645318. REGON BLACK ROSE ALEKSANDRA RÓŻALSKA: 52619527800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Aleksandra Różalska
Więcej informacji o BLACK ROSE ALEKSANDRA RÓŻALSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.