Zarząd firmy BLACK 8 ALEKSANDRA WOJCIECHOWSKA-STASZCZYK - ALEKSANDRA WOJCIECHOWSKA-STASZCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ALEKSANDRA WOJCIECHOWSKA-STASZCZYK (CEIDG)
ALEKSANDRA WOJCIECHOWSKA-STASZCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BLACK 8 ALEKSANDRA WOJCIECHOWSKA-STASZCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BOLESŁAWA KRUPIŃSKIEGO 13501, PL-59-300, LUBIN. Główny zakres działalności ALEKSANDRA WOJCIECHOWSKA-STASZCZYK to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami (PKD główne: 47.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych, działalność agencji reklamowych, działalność agentów turystycznych, działalność pośredników turystycznych i inne. NIP BLACK 8 ALEKSANDRA WOJCIECHOWSKA-STASZCZYK: 6922374427. REGON BLACK 8 ALEKSANDRA WOJCIECHOWSKA-STASZCZYK: 02104827500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALEKSANDRA WOJCIECHOWSKA-STASZCZYK
Więcej informacji o BLACK 8 ALEKSANDRA WOJCIECHOWSKA-STASZCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych