Zarząd firmy BLACHARSTWO POJAZDOWE JAN ANDRYJEWICZ - JAN ANDRYJEWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JAN ANDRYJEWICZ (CEIDG)
JAN ANDRYJEWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BLACHARSTWO POJAZDOWE JAN ANDRYJEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 254F, PL-59-700, BOLESŁAWICE. Główny zakres działalności JAN ANDRYJEWICZ to Naprawa mechaniczna i serwisowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 95.31.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP BLACHARSTWO POJAZDOWE JAN ANDRYJEWICZ: 6121361817. REGON BLACHARSTWO POJAZDOWE JAN ANDRYJEWICZ: 23095912100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JAN ANDRYJEWICZ
Więcej informacji o BLACHARSTWO POJAZDOWE JAN ANDRYJEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.