Zarząd firmy Blacharstwo-Lakiernictwo Pojazdowe Mariusz Kołacz - MARIUSZ KOŁACZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIUSZ KOŁACZ (CEIDG)
MARIUSZ KOŁACZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BLACHARSTWO-LAKIERNICTWO POJAZDOWE MARIUSZ KOŁACZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-11-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ALEJA OGRODOWA 12, PL-32-615, GROJEC. Główny zakres działalności MARIUSZ KOŁACZ to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy i inne. NIP BLACHARSTWO-LAKIERNICTWO POJAZDOWE MARIUSZ KOŁACZ: 5490017920. REGON BLACHARSTWO-LAKIERNICTWO POJAZDOWE MARIUSZ KOŁACZ: 07043471200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ KOŁACZ
Więcej informacji o BLACHARSTWO-LAKIERNICTWO POJAZDOWE MARIUSZ KOŁACZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.