Zarząd firmy BLACH-CAR JAKUB PIETRZYŃSKI - JAKUB PIETRZYŃSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2020-10-07
Działalność gospodarcza JAKUB PIETRZYŃSKI (CEIDG)
JAKUB PIETRZYŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BLACH-CAR JAKUB PIETRZYŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-02-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GNIEŹNIEŃSKA 42, PL-62-006, BOGUCIN. Główny zakres działalności JAKUB PIETRZYŃSKI to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami (PKD główne: 47.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw i inne. NIP BLACH-CAR JAKUB PIETRZYŃSKI: 7772663862. REGON BLACH-CAR JAKUB PIETRZYŃSKI: 300427924.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JAKUB PIETRZYŃSKI
Więcej informacji o BLACH-CAR JAKUB PIETRZYŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.