Zarząd firmy Biznes-Tell Michał GONCIARZ - Michał GONCIARZ, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-11-01
Działalność gospodarcza Michał GONCIARZ (CEIDG)
Michał GONCIARZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BIZNES-TELL MICHAŁ GONCIARZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GORZKOWSKA 32, PL-33-300, NOWY SĄCZ. Główny zakres działalności Michał GONCIARZ to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność w zakresie pozostałej telekomunikacji i inne. NIP BIZNES-TELL MICHAŁ GONCIARZ: 7342654375. REGON BIZNES-TELL MICHAŁ GONCIARZ: 49273078600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Michał GONCIARZ
Więcej informacji o BIZNES-TELL MICHAŁ GONCIARZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach