Firma BIZIOREK KRZYSZTOF PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BIMA
| Adres | 58, PL-23-465, PRZEDMIEŚCIE SZCZEBRZESZYŃSKIE | |
| Województwo | lubelskie | |
| Adres e-mail |
|
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL65 1020 5385 0000 9502 0003 0791
|
Działalność PKD:
Firma BIZIOREK KRZYSZTOF PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BIMA została założona 1997-07-08 i obecnie mieści się przy 58, PL-23-465, PRZEDMIEŚCIE SZCZEBRZESZYŃSKIE. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia, działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną, działalność usługowa następująca po zbiorach, produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana, naprawa i konserwacja maszyn i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie BIZIOREK KRZYSZTOF PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BIMA (REGON 95031291300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
