Zarząd firmy BIURTOM Hurtownia Artykułów Biurowych i Szkolnych Tomasz Kowalczuk - Tomasz Kowalczuk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Tomasz Kowalczuk (CEIDG)
Tomasz Kowalczuk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BIURTOM HURTOWNIA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I SZKOLNYCH TOMASZ KOWALCZUK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-07-18 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. RZEPNIKOWSKIEGO 9C, PL-14-260, LUBAWA. Główny zakres działalności Tomasz Kowalczuk to Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana (PKD główne: 46.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP BIURTOM HURTOWNIA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I SZKOLNYCH TOMASZ KOWALCZUK: 7441824627. REGON BIURTOM HURTOWNIA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I SZKOLNYCH TOMASZ KOWALCZUK: 386311376.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tomasz Kowalczuk
Więcej informacji o BIURTOM HURTOWNIA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I SZKOLNYCH TOMASZ KOWALCZUK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld