Zarząd firmy BIUROLAND PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE ANNA KORDALA - ANNA KORDALA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANNA KORDALA (CEIDG)
ANNA KORDALA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BIUROLAND PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE ANNA KORDALA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1994-11-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LUDWIKA WARYŃSKIEGO 14, PL-16-400, SUWAŁKI. Główny zakres działalności ANNA KORDALA to Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego, artykułów stołowych oraz pozostałych artykułów użytku domowego (PKD główne: 47.55.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe drukowanie, naprawa i konserwacja maszyn, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej wyspecjalizowanej, działalność w zakresie projektowania graficznego i komunikacji wizualnej, działalność w zakresie projektowania wnętrz i inne. NIP BIUROLAND PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE ANNA KORDALA: 8441001381. REGON BIUROLAND PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE ANNA KORDALA: 790162966.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA KORDALA
Więcej informacji o BIUROLAND PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE ANNA KORDALA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby