Zarząd firmy BIURO ZIELIŃSKI NIERUCHOMOŚCI GORZÓW WLKP. PIOTR ZIELIŃSKI - PIOTR ZIELIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR ZIELIŃSKI (CEIDG)
PIOTR ZIELIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BIURO ZIELIŃSKI NIERUCHOMOŚCI GORZÓW WLKP. PIOTR ZIELIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-06-09 i ma swoją siedzibę pod adresem BOLESŁAWA CHROBREGO 33, PL-66-400, GORZÓW WIELKOPOLSKI. Główny zakres działalności PIOTR ZIELIŃSKI to Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami (PKD główne: 68.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność w zakresie programowania, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, działalność związana z wyceną nieruchomości i inne. NIP BIURO ZIELIŃSKI NIERUCHOMOŚCI GORZÓW WLKP. PIOTR ZIELIŃSKI: 7871430664. REGON BIURO ZIELIŃSKI NIERUCHOMOŚCI GORZÓW WLKP. PIOTR ZIELIŃSKI: 21129735300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR ZIELIŃSKI
Więcej informacji o BIURO ZIELIŃSKI NIERUCHOMOŚCI GORZÓW WLKP. PIOTR ZIELIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.