Zarząd firmy BIURO USŁUG TECHNICZNYCH „ELSERW” ŁUKASZEWSKI MIROSŁAW - MIROSŁAW ŁUKASZEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MIROSŁAW ŁUKASZEWSKI (CEIDG)
MIROSŁAW ŁUKASZEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BIURO USŁUG TECHNICZNYCH „ELSERW” ŁUKASZEWSKI MIROSŁAW, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1991-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem CHOJNICKA 67, PL-85-459, BYDGOSZCZ. Główny zakres działalności MIROSŁAW ŁUKASZEWSKI to Naprawa i konserwacja maszyn (PKD główne: 33.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja aparatury rozdzielczej i sterowniczej energii elektrycznej, naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych, naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych, instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia, wykonywanie instalacji elektrycznych i inne. NIP BIURO USŁUG TECHNICZNYCH „ELSERW” ŁUKASZEWSKI MIROSŁAW: 9531112185. REGON BIURO USŁUG TECHNICZNYCH „ELSERW” ŁUKASZEWSKI MIROSŁAW: 093047727.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MIROSŁAW ŁUKASZEWSKI
Więcej informacji o BIURO USŁUG TECHNICZNYCH „ELSERW” ŁUKASZEWSKI MIROSŁAW
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby