Zarząd firmy BIURO USŁUG KONSULTINGOWYCH I DORADZTWA TECHNICZNEGO-RZECZOZNAWSTWO SAMOCHODOWE - GRZEGORZ SZYDŁO - GRZEGORZ SZYDŁO, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza GRZEGORZ SZYDŁO (CEIDG)
GRZEGORZ SZYDŁO prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BIURO USŁUG KONSULTINGOWYCH I DORADZTWA TECHNICZNEGO-RZECZOZNAWSTWO SAMOCHODOWE - GRZEGORZ SZYDŁO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-06-15 i ma swoją siedzibę pod adresem BATALIONÓW CHŁOPSKICH 13, PL-38-400, KROSNO. Główny zakres działalności GRZEGORZ SZYDŁO to Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 74.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pozostałe badania i analizy techniczne, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane. NIP BIURO USŁUG KONSULTINGOWYCH I DORADZTWA TECHNICZNEGO-RZECZOZNAWSTWO SAMOCHODOWE - GRZEGORZ SZYDŁO: 6841487133. REGON BIURO USŁUG KONSULTINGOWYCH I DORADZTWA TECHNICZNEGO-RZECZOZNAWSTWO SAMOCHODOWE - GRZEGORZ SZYDŁO: 18070638700000.Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Hiszpanie wynajęli doradców do sprzedaży resztówki Santandera
Banco Santander zatrudnił Citigroup i Goldman Sachs do pomocy w sprzedaży pozostałego pakietu akcji w swojej polskiej jednostce, obecnie wycenianego na 6,8 mld zł – wynika z wypowiedzi anonimowych
Pobiłem prezesa Quercusa. W rok zarobiłem 34,6 proc.
Minął rok od upublicznienia portfela Inwestora Wojtka. W tym czasie jego wartość wzrosła o 34,6 proc. To mniej niż WIG, ale więcej niż w tym czasie zarobił Quercus Agresywny, jeden z najlepszych
Hybrydy plug-in to droga donikąd. Eksperci ostrzegają przed 2035 r.
Hybrydy plug-in zdaniem Francuskiego Instytutu Mobilności stoją na straconej pozycji. Ich sprzedaż po 2035 r., o co zabiega część producentów, według ekspertów mija się z celami ekonomicznymi i