Zarząd firmy BIURO USŁUG BUDOWLANYCH KRZYSZTOF MACIĄG - KRZYSZTOF MACIĄG, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF MACIĄG (CEIDG)
KRZYSZTOF MACIĄG prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BIURO USŁUG BUDOWLANYCH KRZYSZTOF MACIĄG, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. RATAJA 8, PL-63-300, KOWALEW. Główny zakres działalności KRZYSZTOF MACIĄG to Działalność w zakresie architektury (PKD główne: 71.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą drewna i materiałów budowlanych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP BIURO USŁUG BUDOWLANYCH KRZYSZTOF MACIĄG: 6171065713. REGON BIURO USŁUG BUDOWLANYCH KRZYSZTOF MACIĄG: 25047445400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF MACIĄG
Więcej informacji o BIURO USŁUG BUDOWLANYCH KRZYSZTOF MACIĄG
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii. Jak wykorzystać dotacje na pociągi bez ryzyka?
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może