Zarząd firmy Biuro Studiów Gospodarczych Markowski - Markowski Jerzy
Markowski Jerzy jest w zarządzie KRS BIURO STUDIÓW GOSPODARCZYCH MARKOWSKI
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Markowski Jerzy jest również w zarządzie BIURO STUDIÓW GOSPODARCZYCH MARKOWSKI, która została założona 2007-09-27 i ma siedzibę przy SIENKIEWICZA 3 A, PL-44-100, GLIWICE. KRS BIURO STUDIÓW GOSPODARCZYCH MARKOWSKI zajmuje się działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania i inne. NIP BIURO STUDIÓW GOSPODARCZYCH MARKOWSKI: 6312541364. REGON BIURO STUDIÓW GOSPODARCZYCH MARKOWSKI: 240747718.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Markowski Jerzy
Pozostali członkowie zarządu
Bartosz Markowski |
Więcej informacji o BIURO STUDIÓW GOSPODARCZYCH MARKOWSKI
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.